Lördag 18.04.09.

God morgon allihopa.
Jag antar att det inte är bara jag som är trött i går. För min del blev det i alla fall sent, men det var det värt.
Hur som helst fick jag kliva upp 10 i morse, eftersom att jag har genrep i dag, sista genrepet innan showen.
I går gick det inte så bra, jag hade glömt ganska stora delar av danserna, men jag hoppas att det sitter bättre i dag, eller det måste sitta bättre i dag.
Ni som bor i östersund kanske lästa i ÖP vad någon reporter tyckte om showen. Hon såg det hela som någon "stripshow" typ, men fula låtar och lättklädda muskler och liknande.. Töntigt att dom skriver så tycker jag!

Nu måste jag få i mig någonting och sedan far jag in.
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0