Lördag 25.04.09.

God morgon allihopa.
Hoppas ni sovit gott. Jag sov gott, men det är inte så nice att vakna i en soffa i alla kläder, samt sminket sen i går.
Nu har jag i alla fall tagit mig hem från anna där jag sov i går, gjort mig i ordning och bytt om.

I går var jag som sagt påå den här laserturneringen. Det var så grymt roligt, bland det roligaste jag har gjort på länge. Och det är verkligen någonting som jag ska göra om.
Vi fick möta ett lag från torvalla. I deras lag var det 6 st killar och 1 tjej, i vårat lag var det tvärt om, dvs 6 st tjejer och 1 kille. Vi tänkte "vi kommr få stryk", men otroligt nog så ledde vi tills det var 10 sekunder kvar, då dom tog i kapp och vann med 300 poeng.
Trots att vi förlorade var vi jätte nöjda, eftersom att bara en i från vårat lag hade spelat förut. Så det var ju bra gjort av oss tyckte vi.
När det var slut följde jag med några vänner till valla, där vi satt på en bänk och pratade. Där blev jag kvar i någon timma sedan drog jag till Anna, där hon och några till såg på film. Så där kollade vi på "dude, where´s my car?", sedan somnade vi i Annas soffa som sagt.

I dag ska jag, tilsammans med några kompisar cykla till min systers jobb och käka glass. Därefter kommer vi nog cykla vidare till någon annan plats. Jag bryr mig nog inte riktigt vart, för vädret är super, så det är så härligt att kunna cykla i huvudtaget.

Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0