Måndag 06.04.09.

Hej underbara.
Ursäkta för att jag inte kommit med något inlägg förrän nu, men jag var lite sen i morse och i dag har jag inte haft tid.


På skolan hade vi som sagt temadag i dag. Vi hade fyspas, såg på Hata Göteborg, som för övrigt var bra enligt mig och efter lunch hade vi "par-dans" vilket faktiskt var ganska roligt. Därefter skulle vi ha yoga, men "yoga-läraren" eller vad man ska säga, var dessvärre inte där.

Efter skolan skjutsade pappa mig in till stan. Först var jag abra hemma en stund, fixade lite på rummet osv. sen träffade jag vänner på stan. Efterdet hade jag dans.

Nu har jag precis fått en god middag och efterrärr (samma som i går).

Strax ska jag i väg till Anna en sväng, tills min andra dans börjar.

Senare i kväll lägger jag upp lite bilder på t.ex: dagens outfit m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0