Måndag 13.04.09.

God morgon allihopa.
Nu sitter jag hemma hos Anna tillsammans med henne och Julia. Vi har precis gjort våfflor med glass, grädde och sylt till frukost. Mumms vilken frukost!

I går efter middagen med släkten, följde jag med Julia och Josefin till solariumet. Därefter träffade vi Jennie, som är hemma från Järpen och hälsar på. Vi tog en fika på subway, spelade lite kort och pratade. Vi hade faktiskt riktigt kul.
Sedan gick jag och Julia och träffade Anna, Hedda och Marcus i Marcus lånade lägenhet, där såg vi slutet av en film, sen såg vi på det rysliga programmet Scared.
Senare blev det promenad i regnet hem till Anna, där vi sov.

I dag är det hyfsat fint väder, men ändå sitter vi fortfarande inne. Vi ska försöka hitta på något roligt, men vi kommer inte på så mycket.

I kväll måste jag ägna lite tid till att sy klart mina danskläder. De måste i alla fall helst vara klar tills på fredag, då det är genrep igen. I värsta fall ska det vara klar tills på söndag, då vårshowen börjar.
Jag vill påminna er om att köpa biljetter. Om jag inte minns fel kostar dom 120 kr och finns att köpa på Wendlas dans studio.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0