Sol, godis och väska.

Jag fick tydligen lite tid för att skriva i alla fall. Nu är jag tillbaka efter en dag ut och i stan med vänner.
Först satt vi i badhusparken och solade i solstolarna på snön. Det var riktigt skönt, och sloen värmde.
Därefter blev det en fika på domus, nu kallat Törners och efter det ville resten ha strips, så vi drog till kebabbaren, där jag inte klarade av att se alla andra käka, så jag köpte mat jag med.


: I badhusparken.

Et tag efter det drog jag hem till mamma för att hämta mitt påskägg, som jag egentligen ska få i morgon. Men jag försöka att inte äta upp det förrän i morgon. Mer än påskägget fick jag en väska, som hon fick när hon hade beställt kläder typ. Den är kanske inte så "jätte" snygg, men jag ska snygga till den med mina egna idéer täntke jag.

 

: Mitt fina påskägg & väskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0