Söndag 05.04.09.

God morgon på er.
Jag tänkte bara berätta lite kort om min går kväll, samt vad jag ska göra i dag:

I går kväll lagade jag först middag med anna hemma hos henne, därefter kom hedda dit och gjorde oss sällskap. Efter en stund drog vi ut, mötte upp josefin vid bussen och drog hem till Caroline. När vi kom dit såg hon och hennes kompis på "High school musical 3", vilket inte är någon favoritfilm, men jag måste ändå erkänna att man lätt fastnar i dom.
Hur som helst. Lite senare kom lite folk i alla fall. Det var väl helt okej trevligt, och vi stannade där till 11tiden. Då kände jag och Hedda för en fika, så vi tog oss till Karibu (själva), vi tänkte att där lär det väl vara lite folk. Men nej... När vi kom in satt det 3 tjejer vid ett bort, och inte en jävel till. Vi såg oss runt och gick och satte oss vid ett bord. Vi tittade på varande och började asgarva. jag kunde inte sluta. Så vi hade väl rätt så kul i alla fall. Sen följde jag Hedda en bit, sen jag jag hem.

I dag ska jag ägna (nästan) hela min dag åt det jag ogillar allra mest... städa! Jag är verkligen inte städperson, specillet inte när det gäller mitt egna rum, för det ser bokstavligt talat förjävligt ut. Men jag ska snart måla om väggarna och så, så till att börja med så måste jag ju städa det.
Dessutom har vi fått en hemkunskapsläxa att städa: hallen, köket, badrummet och vardagsrummet, så jag ska även försöka hinna med det också.
Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan måste jag väl börja med städningen. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0