Söndag 26.04.09.

God morgon på er.
Det är återigen jätte fint väder ute, så humöret är på topp!

I går var jag som sagt och grillade med lite folk. Vi drog till en liten "grillfest" där vi träffade fler vänner, det var ganska mysigt, men det blev ju lite kallare mot kvällen så vi stannade itne ute längre än till elva. Då åkte vi hem till Anna, där jag sov (som vanligt).

Nu är jag hemma, och måste tyvär spenderar ganska mycket tid hemma. Jag ska nmligen packa inför i morgon, då jag ska i väg till fjällen med halva min klass. Vi ska åka längdskidor och tälta. Jag ser faktiskt fram emot det, bara vädret är bra så kommer det bli skit roligt.

Hoppas ni får en bra dag, dra ut i det fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0