Torsdag 09.04.09.

Hej mina läsare.
Det börjar bli vanligt att jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag ska göra mitt bästa och uppdatera lite oftare nu när jag har ledigt.
Men i går blev jag kvar hos Anna. Där vi hade en tv- och tvspels-kväll med chips, dipp, godis och dricka. Det var super mysigt, det var jag, Anna & Julia. Det var ju även skitdåligt väder här i Östesund, snöblandat regn och blåst, kan det bli värre?

I dag har det däremot varit bättre, ingen stårlande sol kanske, men hyfsat skönt.
Dagen tillbringades på stan en stund med några vänner. Jag köpte några grejer till vårshowen tillsammans med min mamma också.
Och efter att jag varit hemma och rastat morris, så åkte jag tillbaka in till stan igen. Då blev jag bjuden p kladdkaka med glass hos Marcus kompis lägenhet, tillsammans med han, julia och hedda.


: Snacks och tv-spel.



: Linne, bomullsband och kardborre (stavningen), ni får se senare vad det ska bli av detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0