Underbar.

Nu är jag hemma efter en helt underbar dag ute.
Som jag sa så cyklade vi först till min systers jobb, där vi blev bjudna på mjukglass. Därefter var drog vi til lillänge och kollade efter cykelkorg till Anna, samt gick in på skopunkten, där jag självklart hittade massa fina skor. Jag ska dit med mamma i morgon och kika lite nogrannare :)
Sedan cyklade vi till stan igen. Där satte vi oss på ett ställa och solade i någon timma, riktigt skönt var det.

Snart ska jag ta en dusch och göra mig i ordning för kvällen. Först kommer Anna hit på middag, vi ska äta tacos. Sedan ska vi, tillsammans med lite folk grilla vid en brygga i stan. Det ska bli riktigt mysigt.

Ha en bra lördagkväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0