Vårshowen dag 5, sista.

Nu är jag hemma från sista vårshowskvällen, och även den bästa. Förutom att danserna gick bra, så var publiken fantastisk.

I år har vårshowen varit riktigt rolig, förutom att stackars Maja inte kunde vara med.
En tråkig sak med årets vårshow är att det var sista året med min favorit danslärare.

En bild på mig, Ella och Elin:



så här såg jag ut i kväll:



Tack till: alla som har kommit och tittat, till Elin och (lite) Maja som har gjort hela vårshowen rolig och ett extra stort tack till Ella som har dansat för de senaste 3 åren, hon har verkligen gjort de bästa danserna, tack!

Nu ska jag ta av lösögonfransarna för sista gången, vilket ska bli riktigt skönt med tanke på hur många av mina egna fransar som har låsnat de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0