Drunknar.

Nu är jag nyduschad och go. Det är inte någon stor skillnad på håret, men det blir inte så stor skillnad första gången man använder det.
Klockan är nu 23.23och jag skulle gärna sova just nu, men nej nej, jag har massor av plugg kvar att göra. Så nu ska jag läsa en massa fysik, och göra lite matteuppgifter. Jag orkar verkligen inte, orkar inte!
Men jag får väl skylla mig själv som skjutit upp på det så mycket. Jag har även insett att jag har haft lite för mycket dans denna vecka. Måndag (två gånger), tisdag, onsdag, torsdag och så ska jag ha på lördag & söndag också. Jag har helt enkelt inte haft tid för plugget. Men nästa ska jag äntligen få vila ut... Lov, lov, lov i underbara London, jag kan knappt vänta.



Jag drunknar i arbete.
(Dålig kvalite på bilden, men jag ville bara testa min webbcam, min digitalkamera är dessutom urladdad, men jag får fixa det i morgon :)

Jag säger god natt nu, för jag kommer helt enkelt vara död när jag har pluggat färdigt. Sov gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0