Dumma, dumma jag.

Jag är nu hemma efter att ha varit i brunflo hela kvällen och dansat. Stört jobbigt var det, men snart sitter det. Vi har i alla fall ett tillfälle till att träna, på lördag morgon. Gissa om jag kommer at vara död? - om jag kommer. Efter som att jag ska ut på fredag, så kommer det inte bli roligt att kliva upp på lördag morgon.


Nu när jag kom hem berättade min mamma för mig att när hon hade kommit hem i dag, vid 6tiden någon gång. Så blev hon inte bemött utav Morris när hon kom in, vilket man alltid blir. Hon letade lite och tänkte, nu är han död. Men så hörde hon ett ljud. Ljudet kom från mitt rum, så hon gick dit, öppnade dörren och Morris sprang direkt ut därifrån till köket och drack vatten.

Jag hade alltså låst in honom (utan att jag visste att han var där) i mitt rum i mer än 2 timmar stackarn. Jag har sånna jävla skuldkänslor nu ska ni veta. Men han är i alla fall inte sur på mig, så det käns något bättre :)


Nu ska jag gå och duscha, och för första gången i mitt liv använda silvershampo. Jag tänkte försöka få bort lite gult i håret. Egentligen vill jag itne vara jätte blond, men jag får det hällre åt de vitblonda hållet än det gula. Jag har ju ändå lite mörkt kvar i håret, så jag känner mig fortfarande som mig själv :)


Matrix SO silver.
Hoppas det fungerar bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0