God morgon söndag.

Jag lämnade nyss sängen, denna sovmorgon var verkligen efterlängtad. Fick ni också en sovmogron kanske?
I går kväll var jag ju som sagt med grabbarna en sväng, och efter det drog vi tillbaka till Thomas, där vi fikade och kollade på Baywatch (fråga inte varför, det fanns ingenting annat). Sedan gick jag hem och sov :)
I dag är det återigen söndag som sagt, gud vad helgen har gott fort. Somliga söndagar brukar alltd gå åt plugg, men i dag har jag faktiskt inget plugg, inte med mig i alla fall. Så i dag ska jag passa på att vara ute i det fina vädret, jag hade tänkte fråga om någon vill hänga med ut på en promenad, det vore skönt.
Ha en otroligt bra dag people. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0