HallOnsoda.

Nu är jag hemma efter lite dans. Jag var på väg att skriva ett inlägg innan jag skulle sticka, men när jag kollade på klockan, så var jag redan sen. Men jag hann i alla fall slänga ihop någonting att äta innan. Det blev:
Varma majkorn, men smör och salt. Marinerad fetaost (jag älskar). Svarta oliver och Hallonsoda.







Det var gott, gotti, gott gott.


Min dag har för övrigt varit helt okej. Skola som vanligt, och längdskidor på idrotten. Hur har eran dag varit? Många utav er har väl sportlov. Vad har ni för planer nu på lovet?
Nu ska jag fortsätta fixa grejer med datorn, vilket tar sin lilla tid, men det är kul. Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha ja verkligen :)



jag letar kanske lite för dåligt. Men jag är lite för less på den här stan för att orka. Jag vill bort. Avundas dig som snart åker till London :)

2009-02-23 @ 19:00:33
URL: http://emmagunnholt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0