Klipp, klipp.

Är hemma efter dans 2, och har nu tagit en skön, varm dusch med inpackning och kropps-peeling. Det var efterlängtat. Nu ska jag föna håret, smörja in mig och sedan tänkte jag faktiskt klippa håret lite. Men bara kanske, det beror på om det är lätt att arbeta med efter att jag fönat det.
Jag går till frisören lite då och då. Jag har en jätte bra frisör som jag alltd går till, då vet jag att resultatet alltd blir lika bra. Jag klipper mig däremot inte så ofta, inte ofta alls faktiskt. Men det borde jag göra, eftersom att håret är så slitet, men jag vill behålla mitt långa hår. Därför klipper jag upp det själv i bland, vilket jag ska göra nu. Men det blir inte så stor skillnad faktiskt, men lite i alla fall.
Kanske lägger upp någon bild på det efter. Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0