KROSSAD!

Jag känner mig totalt KROSSAD! 

Min kväll har varit bra. Jag träffade Anna på Subway som sagt, det var mycket trevligt och bra. Efter det åkte vi + Josefin & Josefin och "hängde" på fritidsgården i valla. Det var faktiskt jätte roligt, vi spelade kort och biljard. Jag & Josefin spelade biljard mot varandra och hade jätte roligt, knäppte kort och så... Jag tog några kort och la min kamera bredvid biljardborden på en soffa. Sedan märkte vi att vi hade lite brotom till bussen, så vi tog på oss våra jackor och drog. 
Nu när jag kom hem och ska lägga in bilderna från kvällen, SÅ ÄR INTE MIN ROSA ÄLSKLING (min digitalkamera) I VÄSKAN! Jag har alltså glömt den. Och nu sitter jag och hoppas på att ingen ska hitta den före mig. 



Kommentarer
Postat av: hedda

Jag tror nog dom har lagt undan den så du kan hämta den imorn :)

2009-02-04 @ 22:14:38
Postat av: Jackeline Perez

tråkigt att du glömde den, :/ puss

2009-02-05 @ 11:25:47
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0