Latte?



Efter skolan i dag så bestämde jag och Josefin att vi skulle ta en sväng på stan, det var ju trots allt länge sedan jag hade chansen att gå på stan. När vi hoppat av bussen i stan, så föreslog jag fika hemma hos mig, så vi gick ner till mig (inte underbart att bo två gator nedanför gågatan? perfekt). Och sagt som gjort gjorde vi latte, nej förlåt, "mjölkkaffe" och mackor. Mjölkkaffe är (som jag sagt förut) värmd mjölk med snabb-kaffe-pulver, så enkelt, men sååå gott! Något jag rekommenderar för alla latte-älskare :) 
Hur som helst, det blev en snabbis på stan. Men bara (knappt) en halvtimme, klockan drog i väg väldigt snabbt medan vi fika. Sedan skildes vi, och nu sitter jag hemma och väntar på middagen. 
I kväll hade jag planerat att träffa mina vänner i valla, men just nu har jag en jobbig huvudvärk, så jag blir nog hemma i kväll också. 
Ha en trevlig kväll allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0