Middag och sen...?

Nu har jag ätit middag tillsammans med mamma och letar nu efter något att se på tv'n. 
Hmm... undra vad det blir för gott till efterrätt i dag då. I går blev det chokladfondue. Jag och mamma har verkligen skämt bort oss själva med godsaker de senaste dagarna, glass, godis, chips osv. Men det kanske beror på att jag är sjuk, då brukar man ju ofta få lyxa till det lite, det tycker jag i alla fall. 


     (klicka på bilden)
Här är gårdagens efterrätt, chokladfondue med färsk frukt och halvfrysta hallon. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en liten tävling på min blogg

var gärna med

http://enlitentax.blogg.se/2009/february/tavling-1.html

2009-02-02 @ 20:38:08
Postat av: hannah, outfit-utmärkelser!

kul att du vill bli veckans blogg! Det är inte så många som nappar på den idén längre,, så jag vet inte om jag ska ha kvar den, men jag ska fundera på saken, och hittils är det bara du som har anmält intresse :)

2009-02-02 @ 22:17:44
URL: http://hannahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0