MORRis.

Då var man tillbaka från dagens skola. Det gick faktiskt bra i dag. På syslöjden så hade inte mina tyger kommit än, så jag fick börja med någonting annat till tyget kommer. Så nu har jag börjat med en svart stor kuvertväska, som ska ha rosa siden-foder inuti hade jag tänkt mig. Låter det bra? Hur har eran skol-/jobbdag varit? 

Nu är jag hemma och har busat med Morris lite. Det är sjukt hur busig han kan vara, trots att han faktiskt är 12 år gammal (tro det eller ej). Jag hoppas verkligen att han får några till fina år, men han ju trots allt pigg och frisk. 



Han är ju trots allt rädd för min kamera, men i bland kan jag lyckas fota honom :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 stycken ''trots'' i ett inlägg.. jobbigt

2009-02-04 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0