Style bye stars.

Nu är jag hos pappa och har ätit en god middag tillsammans med pappa, mamma, syster och hennes kille. Det jätte god mat och mycket trevligt. Vi kollade sedan på Mia och Clara, ett humorprogram på svt 1, som faktiskt är skitroligt. 

Det här med "ingen shopping före London" är mycket, mycket svårare än jag trodde att det skulle vara. Jag är så dum också som inte låter bli att kolla runt på alla sidor på internet. Hur som helst, nu har jag hittat denna ursöta klänningen i ljusrosa från stylebystars, som jag bara måste ha. Den är dessutom på rea. Ett litet reaplagg måste jag väl få unna mig? Vad tycker ni, är den snygg? Värd 149kr? Det tycker jag!

Passar utmärkt till spetsleggings och svarta klackar som på bilden. 

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist/Perfektion

o va söt klänning!



med mig är de bara bra med.. har ätit tacos och myst med älsklingen. snart är de dags att sova! hur är de med dig idag?

2009-02-08 @ 22:09:39
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

den är lätt värd 149 kronor, absolut. köp den så kan jag få låna den någon gång hihi :) nej men det är verkligen värt det

2009-02-08 @ 22:58:00
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin var den inte. inte värt det.. spara till london istället.

2009-02-09 @ 18:54:26
Postat av: Anonym

så fin var den inte. inte värt det.. spara till london istället.

2009-02-09 @ 18:56:19
Postat av: Anonym

lärt vätt 149kr ;o

2009-02-10 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0