Tisdag, 24 feb.

God morgon allihopa. Sovit gott?
Jag måste ha sovit väldigt gott, eftersom att jag inte vaknade av veckar-klockan förrän 20 min senare efter att den hade börjat ringa.
Just nu sitter jag och äter frukost, macka & jouise. Jag har ganska gått om tid på mig i dag, det känns skönt. Trots att jag vaknade 20 minuter senare än vad jag hade tänkt kliva upp, så är jag ändå nästan klar. Det beror nog på att jag redan hade bestämt vad jag skulle ha på mig. För det är det som i vanliga fall tar längst tid för mig.

I dag har jag en vanlig skoldag. På Hemkunspaken ska jag laga en "kompis-middag" till mig och en tjej i klassen. Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran så att jag sedan kan visa er vad duktig jag är på att laga mat ;)
På tal om matlagning... Jag funderade förut på att söka Hotell & Resturang-linjen i Åre/Järpen. Och för ca ett år sedan trodde jag verkligen att jag skulle gå det. Men tanken försvan lite mer ju längre tiden gick. Men nu har jag fått reda på att min kusin från Stockholm ska söka där, så nu börjar jag tänka på det igen. Det vore grymt kul att gå tillsammans med min kusin, men jag är ju så klart intreserad av injen också.
Snart är det omval, så jag har ju ett tag på mig. Men frisör kommer fortfarande stå längst upp på listan, men kanske HR efter det?

Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter kul agnes, men tråkigt om du flyttar :(

2009-02-24 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0