Torsdag.

I dag har jag inte skrivit någonting hittills, men jag har helt enkelt inte haft någon tid. Men jag drar min dag lite snabbt. 

I morse vaknade jag och gjorde mig klar för skolan. Jag var inte ett dugg sugen på att gå till skolan, eftersom att jag hostade så jag nästan spydde, hade jätte ont i hela kroppen och allmänt trött. Men det var ju en viktig dag, så jag gjorde mitt bästa. Vi började 8.30 med nationella provet, jag var förberedd med godis och vatten. Tiden startade, och jag kände att jag hade god tid på mig (2 tim och 40 min, något sånt). En novell blev det, en riktigt bra faktiskt. Men samma som förra provet så började jag få ont om tid. Jag skrev nämligen först 6 a4-papper, men skulle sedan renskriva det, vilket tog längre tid än jag trodde. Jag han renskriva allt utom sista papperet då tiden var slut, men jag lämnade in kladden på sista sidan.  (Vad har hänt med mig? Har jag blivit så seg? Jag känner mig skitdålig som inte hann klart, medans en tjej i min parallellklass skrev 27 sidor och hann klart) 
Jag snackade med min SV-lärare, och hon sa att det var lugnt, så det känns bra :) 
Efter skolan (började må dåligt igen) så tog jag första bästa bussen till stan, lämnade väskan och gick sedan till dansen. Vi hade som sagt en extraträning i dag. Jag försökte först vara med, men insåg sedan att det var bättre att kolla på. Så jag satt mest bara. 
Nu är jag hemma och hade tänkt vila en stund innan det är middag. Jag har egentligen dans i kväll också, men vi får se om jag pallar. 

Föresten, jag fick tillbaka min kamera i dag. Nu kan jag andas ut.... 

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist/Perfektion

jo de är en hel del nya läsare men nu har jag varit oaktiv en vecka och har bara runt trehundra unika..



hur är de med dig jäntan?

2009-02-05 @ 19:24:46
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0