Top model.

Jag var nog smart som stannade hemma. Jag är en sån person som helst inte missar att umgås med vännerna, typ rädd att jag missar något roligt. Känner ni igen er?
Nu när jag var hemma fick jag chansen att kolla på på Top model, som jag faktiskt missat några avsnitt av den här säsongen. Vilket jag nästan aldrig gör när det gäller just Top model. Det är sjukt att det har hållit på i snart 11 säsonger. har ni också följt alla? 
Denna säsong har faktiskt varit riktigt bra, men osmart som jag är så kom jag in på en hemsida (efter sökning på google) och jag råkade se vem som vinner denna gång. Så det var ju mindre roligt. 



Vet inte från vilken säsong denna bild är i från, men vem håller inte med om att den är döläcker? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0