2009

Nyåret var bra. Med god mat och mina bästa vänner. Bilderna kommer sen, men det blev inte så många. Det blev iaf en lyckad kväll, lite hemskt bara att Lövstaskolan brann ner. Usch, jag förstår mig inte på sånna som tänder på. För jag antar att det inte var en olyckshändelse. Jag ska nog åka förbi sen och kolla hur det ser ut nu. 

Första Januari 2009.
Nu har det nya året börjat. Skönt.
I dag sov vi ut ganska länge, sedan började Sandra & Julia städa mitt rum, så efter ett tag började jag med. Det såg hemskt ut, men nu börjar golvet att komma fram iaf. Garderoben återstår, men jag måste verkligen samla mina krafter innan jag börjar med den. 

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-01-01 @ 17:27:29
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0