Ångest.

Slänger in ett sista inlägg in jag går och lägger mig...

Måste bara berätta att jag har sådan ångest just nu. I morgon ska jag nämligen ha sökt till gymnasiet, och jag är ännu lite osäker. 
Jag trodde aldrig att jag skulle vara osäker, jag var nästan stensäker på att det skulle bli frisör. Och jag tror fortfarande att det blir förstahandsvalet, men eftersom att det inte är så stor chans att jag kommer in där så måste jag ha ett bra andrahandsval. Jag är lite inne på att gå "övriga hantverk", då jag kommer jobba ute på företag två dagar i veckan, och i så fall har jag redan en plats, hamngatan 12, vilket är en inredningsaffär mitt i stan. 

Nu lär jag ju inte kunna sova med all denna ångest, men vi får se hur det går. I morgon har jag bestämt mig! 
God natt kära läsare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0