Babel.

Vi beslöt oss för att se filmen "Babel" med bland annat skådespelaren Brad Pitt. Jag vill verkligen tipsa er om att se den. Sjukt bra film! Den var rörande och sorlig och mycket drama. Se den! 

Det är sällan jag har ont i huvudet, och när jag väl har det beror det oftast på vätskebrist. Men nu är det andra dagen i rad som jag har jätte ont i huvudet, och alvedon hjälper inte, vilket det oftast gör. Om det finns någon som har tips på något annat värkemedel, så säg gärna till :) God natt... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vetu varfö? för du tar säkert 1 alvedon bara, och i våran ålder tar man minst två :) fick ditt sms men har bara 1kr kvar på mobilen, btw ja jag får åka till London :) och dom ska me som jag vet iaf det är Robert, oscar, du jag, kanske erica, sen typ Mia och maja, säkert fler också. loveyou

2009-01-18 @ 02:00:39
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: elin

jag såg babel för kanske ett år sen eller nått och jag tyckte att den var sjukt dålig. kanske berodde det på att jag var trött och inte fattade ett skit och gick och la mig innan filmen var slut. Men nu har jag iaf besämt att jag ska ge den en chans till, man kan ju faktist ändra sig :)

2009-01-19 @ 20:06:50
URL: http://elinols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0