Bulle och mjölk.

Kom hem för en stund sen. Jag och hedda drog till träningen, trots att vi inte skulle vara med. Men det var kul att kolla på. 
När jag kom hem så fikade jag bulle och mjök tillsammans med pappa. Nu ska jag göra det sissta jobbet på SO-fördjupningen, som faktiskt börjar bli bra. Har snart skrivit fyra sidor, är helt klart nöjd. God natt på er allihopa... 


Så här ser jag ut i dag...
Måste bara berätta vad skönt det är at vara utan smink. Jag har nästan aldrig maskara på mig längre, vilket jag aldrig trodde skulle hända för ca ett år sen. Men nu är jag helt van. Det bästa med det är att det tar inte mer än 10 min att sminka sig, och man kan gnugga ögonen utan att tänka på att detska kladda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0