Dagen i stockholm.

Vi drog oss som sagt till Söder. Men efter att ha varit in i EN butik, och gått lite fram och tillbaka på en gata så åkte vi in till "city". Vi kände helt enkelt att vi inte hittade där. När vi kom in, så började vi med att gå till The squer, där vi åt lunch (som i går). I dag blev det inte mer shopping än ev helt vanlig vit t-shirt som jag ska ha i morgon. Jag insåg att jag inte hade några bra kläder för konserten med mig. Jag ska iaf ha på mig leggings och en lång vit t-shirt och en sjal typ. Jag orkar inte ha något "speciellt", det kommer ändå bli så svettigt.
I morgon blir det iaf inga inlägg, eftersom att vi kommer köa från 7.00 på morgonen till konserten börjar, dvs 19.30. Jag och Anna ska köa tillsammans med Amanda och en kompis till henne, det är bra, så vi kan gå i omgångar och köka och sådant. Caroline och hennes kompis ska komma lite senare också, vi får se om dom kan stå med oss, det vill säga vi får se om de som står bakom tycker att det är okej att dom går framför. Vissa gillar inte sånt. Jag har inte kunnat träffa min kusin som sagt, men nu har jag försökt övertala honom att komma förbi oss i morgon, och förhoppnings vis så gör han det, Jippiie.

Nu blir det tv med Anna och sen sova, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0