Fredag, sjuk.

I morse vaknade jag upp med: ont i halsen, huvudvärk, illamående, varm och allmänt dålig helt enkelt. Då var man sjuk igen då, så typiskt nu när det äntligen är helg också. Det blir väl myskväl i kväll då. I dag ska jag bara ligga framför tv'n hela dagen, och försöka plugga lite, fast jag knappt kan sitta upp. För så fort jag blir sjuk, så blir jag så klen i kroppen, typ småskakar om jag inte får mat eller vätska i mig. Men nu blir det SATC, får aldrig nog av filmen. Senare kan jag tänka mig att hyra en film. 

För nån dag sen fick vi hem denna Filmguide från telia. Eftersom att vi hade telia-tvbox till min tv. Nu kan man tydligen hyra film från den, det passar ju utmärkt en dag som denna. Slippa ta sig till en affär. Det finns både gamla och nya filmer, och kostar melan 9-59kr tror jag att det var. Helt perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0