Hemma.

Nu är jag tillbaka från backen, skönt. 

I dag hade vi bara två saker innan vi skulle till backen. Först syslöjd i 2 timmar, jag har nu börjar planera vad jag ska göra. Det blir en svart så kallad "playsuit" i linnetyg, perfekt till sommaren. 
Efter den lektionen hade vi ett idrottsprov, jag hoppas och tror att det gick bra, ganska bra iaf. 
Juste, vi fick se en liten "teater" från Friends också, innan lunch. Men efter de drog vi i väg. Som tur var, så fick jag sällskap av Erica, som inte heller skulle vara med. Så vi satt i fiket hela dagen, där det blev fika, kort och prata. Jag tog något enstaka kort också, så dom kanske dyker upp senare.

Nu blir det majs i kopp, varma majskorn med smör och salt. Mums....



 

Kommentarer
Postat av: Aleks

Ha bra kväll :)

2009-01-28 @ 18:51:20
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0