Jag är en Singstar.


Jag tänkte ju som sagt lägga upp bilder från gårdagen, men eftersom att min dator tar ovanligt lång tid på sig när den laddar så sket jag helt enkelt i det. Men jag tänkte att jag måste ju vissa denna, noterna mina poeng till höger, Nästan full pott. 

Nu ska jag äntligen sova, som jag har väntat! I morgon ska jag sova länge, läääänge. Men när jag vaknar ska jag så småningom packa mina saker, åka till pappa och sedan träna. I morgon ska jag däremot inte gå till gymmet, utan i morgon är det med laget, bål och rörlighet. Det har verkligen blivit mycket tjat om träning nu märker jag, men det känns bra! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet, vad har hänt. har julia blivit bra,

hon sviker mig :(

2009-01-11 @ 18:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0