Lördag, filmkväll.

I går kväll åkte jag med hem till Julia, trots min huvudvärk osv. Där såg vi klart på Let's dance, och sedan kolade vi på den nya serien Samanta, som faktiskt verkar vara ganska bra. 

I dag har jag inte gjort så mycket, vi åkte in till stan där vi träffade hedda, fikade och kollade runt lite. Nu har vi gjort middag, det blev kycklingfilé i gräddsås med fetaost, oliver och vitlök. I kväll blir det ännu en ta-det-lungt-mys-hemma-kväll framför tv'n med film, vi ska se "Babel" eller "No country for old men". Skönt att bara ta det lugnt tycker jag :) Vad gör ni i kväll?


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

jag trodde ju du var sjuk :( jag som ville hitta på ngt mer er idag. föresten så anmälde jag dig till London resan!

2009-01-17 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0