New Moon.

Måste bara berätta om vad överlycklig jag blev när jag öppnade startsidan blogg.se. Det första jag såg var nämligen: New moon, Twilight 2 har premiär 20/11 2009! 
Dock i USA vet man just nu, men det finns möjligheter att den har premiär samma datum i Sverige, vilket jag tror starkt på, eftersom att första filmen hade premiär överallt samtidigt :) 

Jag visste ju så klart att nästa film var på väg, men jag hade ingen aning om när, inte vilket år eller någonting. Hihi vad glad jag blir, jag ska iaf på premiären, ska ni? :)

Kommentarer
Postat av: Aleks

Jag har inte ens sätt Twilight, men jag skulle vilja se den :)

2009-01-27 @ 19:09:43
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0