Onsdag, outfit.

     
Svart tröja, La Redoute. Svart linne, monki (under). Rosa byxer, Adidas. Pärlörhöngena hänger på i dag med.

I dag har jag bara mys på mig igen. Jag insåg att jag kan lägga upp en "outfit" även om jag inte har klätt mig så "speciellt". 

Under natten har min hosta blivit värre, och om jag kunde skulle jag skippa skolan i dag. Men jag vill inte missa provet som vi ska ha idag, i idrottslära. Och vi ska ju som sagt vara i skidbacken halva dagen, och jag ska ju kolla på. Kameran hänger med, så hoppas jag på att få ta ett och ett annat kort på åkarna, kanske Josefin när hon gör något trick? 

I dag har jag dans 16.30-18.00, och efter den ska jag ut och äta med Maja och Elin. Eftersom att vi firar våran tvåårsdag i dag, grattis till oss :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0