Pretty In Pink.

    

Hemma igen från min syster. Jag, mamma och Morris blev dit bjudna på lite fika, och även för att hämta mina skidbyxor. Vi har nämligen friluftsdag i morgon på skolan. Tanken var att vi skulle åka skidor i gb, men jag kan ändå inte vara med. Mamma satte helt enkelt stop, eftersom att jag har hostat som en galning i dag. Att förkyldningen inte går åt de bättre hållet har vi ju märkt... Hur som helst så följer jag med i morgon och kikar. Vi har ändå vanlig skoldag fram tills lunch, sedan ska vi dit. Det bli ju mysigt att följa med, sitta i fiket och kanske dricka varm choklad. 
Från syran fick jag med mig denna söta, rosa Adidas-dressen, som jag bara älskar. Men bara till låns tyvär, men det får duga :) (På bilden till höger syns min dåliga hy, vilket inte var meningen. Men så kan de se ut i slutet av dagen, när man haft på sig halvdant smink)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0