Skönhetstips, POKeR STRAiGHT.

Här kommer ännu ett hårvård/styling-tips
Jag vill tipsa er läsare om Lee Stafford's serie POKeR STRAiGHT. Dessa produkter är för dig som har självlockigt, vågigt eller frissigt hår. Själv så har jag självlockigt hår, så jag är medveten om att man gärna plattar de då och då. Men dessa produkter hjälper dit hår att se plattare ut. Jag ska var ahelt ärlig och säga att håret inte blir spikrakt (på mig i alla fall), men betydligt bättre. Jag använder inte dessa produkter dagligen, men lite då och då. Jag har heller inte provat alla, men de som jag har är: Poker Straight Shampoo, Poker Straight Treatment, Poker Straight Conditioner och Poker Straight Glistening Balm. Jag tycker om alla fyra, shampot är väldigt drygt måste jag säga, och själv så använder jag oftast treatment i stället för balsamet (treatment ska i mellan shampo och balsam). Men mest föredrar jag Glistening Balm, vilket du her i håret efter du duschat, när håret fortfarande är blött. Sen så fönar du håret torrt utan att skölja ur det. Glistening Balm gör faktiskt håret rakare, och dessutom mindre frissigt. Mitt hår blir alltid frissigt när jag fönar det, och just därför brukar jag oftast udvika det, men om jag her i en gnutta av detta så blir det betydligt bättre, och mjukare. Glistening Balm skimmrar också lite lätt, men endsast så det ser naturligt ut. Produkterna kostar mellan 70-100 kr. 
Hoppas att ni tar del av mina tips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0