Söndag, städning och plugg.

Ännu en söndag...

I dag ska jag ägna min söndag till plugg, vilket söndagar är till för. Men i dag ska jag faktiskt ta tag i att städa mitt rum också, och tro mig det är inte ofta jag tar de initiativet. Men i dag kände jag faktiskt för att sätta på lite bra musik och städa mitt rum ordentligt. Jag åker ju till mamma i dag också, så det blir skönt med ett städat rum när jag kommer tillbaka. 
I dag ska jag faktiskt lägga upp bilderna, jag har också registrerat mig på youtube, så jag ska lägga upp mina klipp här i bloggen lite senare, om allt funkar som det ska :) 

Det blev ingen uppdatering i går... men jag kände helt enkelt inte för det. 



Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

du tänkte bara säga att på onsdag har vi friuftsdag och jag anmälde dig till slalom i gb, för man fick välja på skridskor, längd, och slalom. och du vet redovisningen om buddhismen som du ska göra, du jag och micke ska göra en gemensam redovisning,(eftersom våra hänger ihop, du har buddi och jag hindi och micke om ghandi) kan berätta på skolan hur vi har tänkt att vi ska göra! loveyou

2009-01-25 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0