Starfighter.

Kenny Starfighter, underbara Kenny Starfighter. Vem älskade inte den serien?
I dag blev det tv-middag, men det fanns inte mycket bra på tv, tills vi bläddrade förbi Kenny Starfighter. Oh, jag älskar de avsnitten, han är så skön! Men jag måste erkänna att den fortfarade är lite läskig, hehe. NI har väl hört ryktena om att Björn Gustavsson ska spela Kennys lillebror (tror jag att det var) i kommande film. Den ska jag se!

Det blir iaf en hemma kväll, skönt. Nu har mamma gjort i ordning chokladfondue och skurit upp frukt, Mmmmm good. I kväll ska jag försöka lägga mig i tid, jag har planerat att lägga mig redan efter top modell. Ha en rba kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0