Tisdag.

I dag började skolan 8.00, mindre roligt. Men jag hann bara vara på första lektionen, innan jag och Erica for till pc för att kolla in Mode & Design. Det skulle hålla på mellan 10-12, men det tog bara en halvtimma, så jag gick och träffade Hedda och såg på när hon målade i typ en timma, sen åt jag lunch med henne innan jag drog tilbaka till skolan. När jag kom till skolan så hade vi Egelska (hatar engelska), men det var inte så länge kvar av den lektionen. Så efter den var det SA (vilket betyder att man får jobba med det man känner behov av) så jag tänkte jobba vidare med min SO-fördjupning, men datorerna fungerade så klart inte, inte min iaf, så då sa in älskade lärare att jag fick åka hem :) hon är så gullig så!

Nu är jag hemma och har fikat med pappa. I dag blir det träning på Fristileg igen, men Hedda och Julia. Det blir ca 1,5 tim i gymmet, sen yoga-pass som sagt. Ha en bra dag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0