Tisdag.

Sista dagen på skolan för denna vecka är nu avklarad. För i morgon åker jag som sagt till Stockholm. Kommer så klart sakna mina vänner, men jag och Anna kommer ha så sjukt kul. 
Efter skolan åkte jag in till stan och tog en fika med mamma på Wedemarks. Det blev en kladdkaka med grädde och en latte. Det var super gott och mysigt. Nu är jag hemma och väntar på att Anna ska komma in till stan så vi kan göra några ärenden. 

Nu är det klart att det blir London på sportlovet, det ska bli så kul. 

I kväll blir det packning och lägga mig tidigt, ska ju kliva upp klockan 5 i morgon. 

Kommentarer
Postat av: jullee

Jag kommer sakna er gaaaalet

2009-01-20 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0