Tisdag.

Jag har varit väldigt dålig med uppdateringen i dag, fy på mig. Aja, det är inte hela världen. Jag skriver när jag har lust, eftersom att jag skriver för att jag tycker att det är roligt :).

I dag efter skolan fick jag sällskap hem av Josefin. vi fikade bullar och drack latte, eller ja mjölkkaffe. 

Jag har gjort ett försök med att lägga in den nya tjänsten bloggSMS, som ni kan se i den vita rutan till höger i min blogg. Vill du synas, alltså göra lite reklam för din blogg, en väns eller kanske din egna hemsida, så kan du skicka ett sms, så syns ditt medelande i rutan i minst en kvart, och om ingen annan skickat ett medelande, så stannar ditt i rutan. Smset kostar bara 10:-
Jag har inte så många läsare, men jag ska göra ett försök med denna tjänst iaf. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0