Torsdag.

God morgon allesammans. Allt bra, sovit gott?
 Jag har i alla fall inte sovit bra, och mår inte så bra. Jag är nämligen sjukare. Jag blir helt enkelt aldrig frisk. 
Jag kom precis hem från skolan. Först hade vi en genomgång på några frågor vi haft. Sedan hade jag möte med min SYO-lärare. Efter det skjutsade pappa hem mig, så nu är jag hemma. 

I dag blir det film, tv, datorn och fika. Jag ska också hålla utkik på några aktioner på tradera, som jag hittade igår. Det var verkligen länge sedan jag satt och kollade efter kläder, skor osv på tradera, men min vän Josefin pratade om de i går, så då gick jag in och kollade. Tänk vad mycket pengar man kan spara på att "shoppa" där. Visst man kanske inte alltid vill göra det, det är ju kul att gå i affärer och framförallt pröva sakerna innan man köper. För det är väl den ända nackdelen med internetshopping i huvud taget, att man inte kan prova sakerna. Men tack så mycket Josefin för tipset :) 

För tillfället har jag på Top Modell Australia på tv'n, och snart ska jag göra mig lite fika. 

Under dagen lär det ju bli några inlägg, jag tänkte försöka mig på att slänga in ännu ett skönhetstips också. 
Ha en bra dag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0