Yoga.

Tillbaka efter träningspasset. Yoga'n var rolig, och avslappnande. Men det var faktiskt svårare och delvis jobbigare än vad jag förväntat mig. Men nu har man provat på det iaf, och jag kan nog tänka mig att göra det igen :)

Nu håller pappa på att göra varma mackor, mumms. Efter dom ska jag duscha och sen sova direkt. Jag är hur trött som helst, efter allt detta tränande. Jag måste faktiskt erkänna att jag tränat en aning för mycket, det kändes i dag. Man får ju faktiskt tänka på att inte träna precis varje dag, så man vilar musklerna, annars bryts dom ju ner.  morgon ska jag vila iaf, även fast jag har dans. Jag drar dit och så får jag se vad som händer, men jag planerar att ta det lugnt iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0