Pysslat-om-mig-själv-dag.

I dag tog jag min lediga tid till att pyssla om mig själv lite. Jag började med att göra en supergod lunch, sen tog jag ett fotbad, gjorde manikyr, åt massa godsaker och kollade på tv. Jag känner mig just nu riktigt fräsh.
Så här har jag vandrat runt i dag:

: Mjukisbyxor, en ljusgul t-shirt, håret naturligt (dvs inte platta det osv.) och knappt något smink.  
Jag har som sagt haft en riktig mjukisdag, vilket var väldigt efterlängtat. Jag minns knappt när jag hade mjukisbyxor på mig senast.
(Glasögonen fick bara sitta på under jag fotade, hehe de är ju så snygga, inte sant?)


Kommentarer
Postat av: Ida

snygga bågar! haha :)

2009-07-08 @ 21:48:45
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0