Back in town.

Tillbaka hemma från storstan.
Jag har haft en riktigt underbar weekend i stockholm. VI hade riktigt kul, och jag har länge längtat efter min kusin och resten av släkten.
Jag har mycket att skriva om och visa massa fina bilder från bröllopsdagen. Men nu ska jag göra mig i ordning och sticka till pause med gänget på en fika.
Bilderna kommer upp under veckan.

Köpte lite nytt smink i dag:


Mineral Powder Foundation, Lumene - 155 kr.
Maskara, Isadora - 29kr (älskar nedsatta priser!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DEn lär ju vara väldigt kanoners bra omden kostar tjunio späääääääääääääääN

2009-06-23 @ 01:11:40
Postat av: Agnes

sv: den är faktiskt riktigt bra. det är en helt vanlig maskara från isadora, dock lite mindre än den vanliga.

2009-06-23 @ 13:25:14
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0