Dagens outfit.

Hej på er.
Efter stan drog jag till Sandra, där vi lagade mat... eller hon lagade ohc jag kollade på. Det blev pasta med creme fraíge, räkor, kräftstjärtar, dill, citron, salt och peppar. MUMMSSS..
I kväll var vi bara ute och njöt av att det var hyfsat väder för en gångs skull.
Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig med tanke på att jag inte mår bra alls. För det första har jag så himmla ont i ryggen som jag får av hostan (känner mig som en gammal gubbe) och dessutom har jag fått ett blåmärke mellan benen pågrund av skadan som skedde i dag (läs tidiare inlägg), det gör så sjukt ont. Usch och fy, ge mig smärtstillande!

Slänger upp dagens outfit innan jag somnar:



Jeansleggings, Gina Tricot (nya).
Tunika, Åhléns.
Kofta, Only.
Bruna gladiator, Skopunkten.
Brun väska, Åhléns.
Skinnjacka, H&M.
Solglasögon, Primark London.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0