Fredag 05.06.09.

God morgon på er.
Det var länge sen jag hade tid för ett inlägg innan skolan. Ett tag var jag väldigt bra på det, men den senaste veckan så har jag försovit mig eller i alla fall haft brottom på morgonen.

I dag är det studenten, jag antar att jag inte är den enda som är avundsjuk på de lyckliga jävlarna som springer runt och sjunger hela dagen. Själv får jag vänta 3 år till, vilket just nu läng jätte lååångt. Men åh andra sidan så är det väl vägen dit som är roligast, eller? För vad gör man efter man tagit studenten!? Om man inte har ett jobb så lär det ju bli lite långtråkigt.

  

I dag har jag på mig mina gamla älsklingsjeans. Som egentligen är alldeles för små. Men har man en gummisnodd som man kan sätta mellan knapphålet och knappen i gylfen, så löser det sig. haha^^

Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0