Fredag 26.06.09.

Hej på er allihopa.
I går hade jag en extremt jobbig dag. Som jag berättade så hade jag loppis med friluftsgruppen i valla. Jag var där i mer än 5 timmar trots att jag mådde riktigt dåligt. När jag kom hem tog jag tempern och det visadade sig att jag hade 39 graders feber. Mamma hade fått en stark hostmedecin utskriven, så jag tog av den och somande innan 8.
I dag valde jag att stanna hemma från både jobbet och loppisen.

Som alla säkert redan har hört så har Michael Jackson gått bort. Och om jag ahr förståt det hela rätt så gick han bort i ett hjärtstillestånd i går.
Mycket tråkigt tycker jag,. Jag har länge tyckt om hans musik, men har även haft lite mot honom de sista åren, med tanke på beteende och utseende.
När han var ung var han så fin, men efter alla hans operationer så såg han riktigt hemsk ut. Men bortsett från det har han alltd varit bra på att sjunga och dansa.


: 3 bilder i olika åldrar.

Michael blev endast 50 år. Och själv tror jag att  bland annat alla dessa operationer orsakade hans tidiga död.

1958 / 2009. R.I.P


Kommentarer
Postat av: F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Fina bilder i din header :)

2009-06-26 @ 21:22:30
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivet!



r.i.p michael.



2009-06-27 @ 12:23:19
Postat av: anna

michael jacksson hade en hudsjukdom som gjorde att han förlorade pigment, så emot utseenedet ska du nog inte ha :)

2009-06-28 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0