Fredag, avslutningen 9an.

Jag håller vad jag lovat och lägger upp bilder från helgen. Jag tar en dag i taget, så här är fredagens bilder:





Efter våran fina skolavslutning så åt jag en lunch med mamma, pappa och farmor på en resturang. Därefter var jag på stan en sväng med några kompisar. Köpte ett line och ett hårband, kanske visar sen.
Senare blev det middag hemma hos Sandra med hon och Josefin. Där blev det även lite förfrest:


Sedan åkte jag och Josefin till Valla för att träffa våra klasskompisar och parralellklasskompisar, för att fira:



Sedan åkte vi alla in till stan, där vi hade riktigt roligt. Kvällen avslutades med käk på donken tillsammans med Joseifns pappa och hans kompis, sedan taxi hem till Sandra runt 3 någon gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0