Jag kan inte förstå...

... att i morgon går jag ut nian. Vilket innebär sååå mycket. Jag kommer aldrig mer gå tillsammans med samma klasskompisar, jag kommer aldrig mer gå på samma skola och till hösten börjar en helt ny grej.
Efter 10 år med samma folk (vissa mindre) så ska vi nu skiljas. Självklart kommer vi träffas igen, men inte varje dag....
Åh... även att jag börjar grina nu. Vad kommer jag inte göra i morgon när vi väl står där, har fått våra betyg och ska ta farväl?
Jag vill inte ens tänka på saken.

Nu måste jag sova. I morgon skulle jag gissa på att det inte blir så mycket bloggande, kanske inget alls. Men jag lovar att lägga upp bilder och berätta om allt.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0